- Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi
- Vol: 1 Issue: 2
- SOLO KONÇERTO BESTECİSİ OLARAK ANTONİO VİVALDİ: VİVALDİCİ SOLO KONÇERTO VE VİVALDİ RV 484 Mİ MİNÖR F...
SOLO KONÇERTO BESTECİSİ OLARAK ANTONİO VİVALDİ: VİVALDİCİ SOLO KONÇERTO VE VİVALDİ RV 484 Mİ MİNÖR FAGOT KONÇERTOSU’NUN AYRINTILI ANALİZİ
Authors : Aybala Ceren Gül
Pages : 1-12
View : 25 | Download : 23
Publication Date : 2015-08-07
Article Type : Other
Abstract :İtalyan besteci Antonio Vivaldi müzik tarihinde en çok konçertoları, özellikle de solo konçertolarıyla tanınır. Kendinden önceki konçerto birikimini devralmış ve bu formu hem nicel hem de nitel anlamda doruğa ulaştırmıştır. Bu çalışmada önce konçerto formunun tarihsel gelişimi sergilenmiş, ardından besteciye bir solo konçerto bestecisi olarak odaklanılmıştır. Son olarak Vivaldi’nin fagot konçertolarına genel bir bakış atılmış ve RV 484 Mi Minör Fagot Konçertosu ayrıntılarıyla analiz edilmiştirKeywords : Vivaldi, Konçerto, Ritornello, Fagot Konçertosu